Search

Pengenalan MAB

MAB adalah produk tradisional yang dibuat dari herba, rempah ratus dan madu. Kegunaan MAB pada asasnya adalah untuk family planning, walaubagaimana pun MAB juga bertindak sebagai ubat Multi-purpose (pelbagai tujuan) dalam penjagaan kesihatan dalaman/kecantikan wanita terutama bagi yang telah berumahtangga. MAB juga merupakan salah satu alternatif bagi orang yang kurang selesa dengan kaedah family planning moden. Kerberkesanannya adalah 100% sekiranya anda mengikut aturan makan yang betul. MAB boleh diambil oleh mereka yang berumur 18 tahun keatas, berkahwin/belum berkahwin dan warga emas. MAB dijamin bersih, suci lagi halal tanpa perlu diragui lagi bagi umat Islam.

MAB telah diamalkan sejak 20 tahun yang lalu secara tradisi untuk merancang keluarga dan kesihatan yang optimum. Dengan perkembangan teknologi internet saya ingin memperkenalkan kepada anda semua, bahawa terdapat produk yang sangat bagus untuk merancang keluarga. Dengan perbelanjaan sebanyak RM15.00 sebulan anda boleh menghasilkan kesihatan yang baik, tiada apa-apa risiko untuk kesan jangkamasa panjang. MAB membongkarkan rahsia maajun org tua-tua dahulu yang tidak diketengahkan kepada pengetahuan umum sebelum ini. Di sini saya nak kongsi cerita kepada puan-puan khas untuk yang telah berkahwin sahaja. Jika puan-puan berhajat untuk merancang keluarga dengan cara tradisional, bolehlah mencuba dengan MAB ni. Kejayaannya adalah 100% dengan syarat mengikut disiplin makan yang betul.

Friday, April 3, 2009

Konsep MAB

Apabila anda mengambil MAB, ianya akan merawat penyakit terlebih dahulu, proses ini dipanggil tindakbalas awal. MAB akan bertindak membetulkan sistem dalam badan supaya ianya berfungsi dengan baik. Bahagian yang akan berlaku proses rawatan adalah bahagian peranakan/mencairkan lemak, kolestrol, toksin dalam darah. Apa yang MAB buat adalah mencairkan darah period lama/nifas lama yang tidak keluar habis semasa tempoh berperiod/berpantang (bagi yang bersalin). Darah ini biasa berwarna hitam/coklat, darah yang keluar adalah bergantung kepada tahap kesihatan masing-masing. Jika anda sudah lama tidak datang haid/haid pendek maknanya banyaklah darah kotor yang disimpan dalam peranakan tersebut. Pada peringkat ini anda didatangi kekerapan haid yang tidak menetu kerana MAB sedang merawat peranakan sehinggalah peranakan anda bersih. Selepas selesai tempoh itu anda akan melalui peringkat keserasian dengan MAB. Pada tahap ini MAB sudah serasi dengan anda kerana proses rawatan peranakan sudah selesai.

Darah period lama ini seharusnya dikeluarkan kerana ianya memberi implikasi kepada anda dalam tempoh jangka panjang. Antara risikonyaterdedah kepada febroid/cyst/barah pangkal rahim. Jika darah lama ini dapat dikeluarkan, insyaalah risiko kepada penyakit tersebut adalah rendah. Dengan kata lain MAB adalah salah satu ikhtiar untuk mengelakkan kemunculan penyakit tersebut. Mencegah adalah lebih baik daripada mengubati. Selain dari darah kotor di atas, lemak/kolestrol/toksin dalam badan akan dipecahkan dan akan dibuang bersama najis besar. Pada tahap anda akan mengalami kekerapan membuang air besar dan kerap melepaskan angin.

MAB tidak dijual dimana-mana kedai ubat atau farmasi. Bagi yang kurang selesa family planning dengan kaedah moden, adalah dipelawa untuk mencuba kaedah tradisi ini dan setelah mendapat kejayaan & keyakinan boleh membuat perbandingan dengan kaedah moden. Dengan MAB anda lebih cantik dan sihat hingga ke hari tua. Marilah kita bersama-sama menjaga kesihatan dan kecantikan diri dari di awal usia masih muda. Jangan tunggu usia lewat baru kita sibuk untuk menjaga diri. Masa tu memang dah tak boleh nak awet muda lagi tetapi sakit yang mengundang kita. Mari kita kongsi petua sihat, anggun dan cantik bersama MAB. Insyaallah!!!

No comments:

Post a Comment